2014年2月26日水曜日

Az ugy volt...


...hogy, hetfon neki alltam vanilias kekszet sutni. Abbol az apropobol, hogy jon Apa batyja, meg anyosom es hat illik varni oket valamivel, most ez futotta ki az idombol. Na, de neki alltam delelott mig Nimo szundikalt, megcsinaltam, jo sok lett belole, eloszor olyan volt, mintha egy gyereksereget varnek, de mire a vegehez ertem volna, valahogy egy csomo hianyzott belole... : )
Vajon ki olyan edesszaju a csaladba, hogy mar mikor kiveszem a sutobol elcsen egy-ket darabot (vagy sokkal tobbet..)? Szoval mikor mindennel kesz voltam, ugy voltam vele, hogy tuti eleg lesz, meg vihet is el majd anyosom (aposom imadja a sutieimet valamiert : )). Ehhez kepest 3 db maradt, amit, ma kozolt Apa, hogy elvisz magaval az uzsonnahoz nasikent. Hat mit mondjak? Orulok, hogy ekkora sikere lett, bar most majd allhatok neki a kovetkezo adagnak, mert ugye anyosomek meg sehol, de suti mar egy darab se. Mi lesz itt majd, ha mar draga Nimo is enni fog, a suto napi szinten uzemelni fog ugy erzem. : ) Az elet apro oromei! ♡
Jaj es meg varunk 2 vendeget, igaz nem most, de lassacskan ok is eljutnak ide, na, akkor majd megint torhetem a fejem mivel varjam oket? : )

2 件のコメント :

  1. Jól is néz ki! Egy receptet kérhetnék? :))

    返信削除
  2. Persze. : ))

    Hozzavalok: 40dkg liszt, 15dkg cukor, 2 cs vanilias cukor, 2 tojassargaja, 25dkg margarin.
    Osszedolgozod, majd, ha keszen van akkor alufoliaba csomagolod es fel orara hutobe teszed. Aztan kiveszed, 1 cm-resre kinyujtod es kiszaggatod, 200 fokon elomelegitett sutoben 10 percig kell sutni. Aztan amig hul, vizgoz folott olvasztassz csokit (jo a tejcsoki is meg az etcsoki is, bar szerintem a tejcsokival kicsit edes lesz) aztan belemartogatod az aljat. Huvos helyre rakod vagy hutobe, amig a csoki megszilardul. Es kesz is. : ) Lehet izesiteni is, en csinaltam mar diosat, kokuszosat es fahejasat is. Nagyon finom, megeri megcsinalni! : )

    返信削除