2014年1月22日水曜日

Aprosagok


Csinaltam egy fotoalbumot draga kicsi babankrol. : ) Ideje volt, ugy tervezem, hogy az elso 3 evet kulon-kulon albumba rendezgetem majd, a tovabbiakban is lesz, de akkor mar inkabb szulinap, karacsony, kirandulas stb. jelentos alkalmakkor keszult kepek lesznek benne. Addig viszont minden. Annyi kepunk van mar rola, pedig meg csak 4 honapos lesz.
Visszabb kene vegyek a kattintgatasbol mert nincs annyi lemez a vilagon, amire ratudnank rakni majd a sok kepet. : )
Egyebkent vannak csaladifotoink is, de legtobben vallalhatatlan fejem van es azert barmit nem publikalok a blogba se, mert ki tudja, ki olvassa, ki nem. Azert majd rakok fel lehet, de majd meg meglatom. Eleg kritikus vagyok magammal. Errol jut eszembe a hetvegen tervezek elmenni fodraszhoz. Annyira hullik mar a hajam, hogy megerett a vagasra, arrol nem beszelve, hogy Nimo mindent megfog mar, ami hosszu hajjal nem olyan biztonsagos tobb szempontbol sem es jelenleg ugy vagyok vele, hogy profibb kezekre biznam a hajam, ertem en, hogy O is megtudna csinalni, de azt hiszem az eredmeny mas lenne, nem rovidebb, hanem kevesebb hajam lenne es tartok tole sokkal fajdalmasabb is, szoval maradunk a jol bevalt fodraszunknal. : D
Hetvegere en semmit nem terveztem a fodraszon kivul, aztan majd elvalik. Bar egy osszebujos, romantikus estenek orulnek, amire akar sor is kerulhet, ha Nimo idoben elalszik. Ja, igen, egy suti sutest terveztem meg szombatra, hogy milyet azon meg gondolkodom, ketfele jar most a fejembe, de csak egy fog asztalra kerulni, majd meg megalmodom melyik. : )
Csinaltam egy par kozos kepet ma Nimoval mig jokedveben volt. Egesz turhetoek lettek kivetelesen.
Meg csinaltam csak rola is, ez mondjuk nem olyan ritka, de olyan cukik lettek es naprol napra egyre cukibb ez a gyerek es olyan edes, ahogy beszelek hozza es nevet, neha mar-mar hangosan, meg kell zabalni! : )
Az egyetlen dolog, ami rossz iranyba valtozott a szules utan, az, az a bizonyos havi egy het... Mar ott tartok, hogy olyankor mindenen sirni tudnek es csak egy doboz zsepi, romantikus filmek es sok sok csoki segit. Borzalmas... Remelem nem leszek cukorbeteg a rengeteg csokitol es azt is remelem, hogy a sok romantikus film nem megy az agyamra...

0 件のコメント :

コメントを投稿