2013年10月22日火曜日

Megjottunk!


Hazajottunk, mondjuk mar egy hete, de eddig nem sok idom volt irni barmit is. Mostanra mar egesz jol belerazodtunk. : )
Szoval:

・Hetfon mentunk be a korhazba, akkor meg eleg eselytelennek tunt az a keddi idopont. Kedden vartam a fajasokat, mint a messiast, de semmi. Delelott aztan azt mondta az orvos, hogy meginditja a szulest. Ebbol az lett, hogy delbe a fejem felett beszeltek a noverek, hogy ebbol lehet ma se lesz gyerek... Hat mit mondjak? Kicsit el voltam keseredve. Aztan, mint derult egbol villamcsapas, jottek a fajasok, nem tulzas, ha azt mondom csillagokat lattam. A szerencse, hogy nem tartott sokaig 3 es fel ora volt a vajjudas es kb. 15 perc alatt kint volt a Nimo is. : )

Matahira Eikichi Nimrod
(又平英吉ニムロード)
2013. oktober 8. 17:33, 47cm, 3260g

・Apa egy hos volt! Ott volt vegig velem es bar hal istennek nem kuldtem el sehova a nagy fajdalom kozepette, de mindenbe segitett, Apukak gyongye!
・A korhazi letet sose tudnam megszokni... Mindennap mentem volna mar haza. Egy hetet voltam bent, de az elso 2-3 nap borzalmas volt. Egyebkent a noverekre egy szavam sincs, mindenki nagyon kedves es segitokesz volt.
・Egy hete vagyunk itthon, ez most a masodik. Az elso 3 nap szornyu volt... Ha aludtam 2 orat egy nap lehet sokat mondok. Meg is jegyeztek szuleim, hogy eleg rosszul nezek ki, de szerencsere a baba hamar hozzaszokik mindenhez, ugy hogy utana mar egesz jot aludtam, most mar mondhatom, hogy rendben vagyunk. : )
・Az elso napot itthon inkabb nem reszletezem, de azt hiszem az volt a legrosszabb meg a korhazi napoknal is rosszabb es nem azert mert hazajottem es egyedul vagyok... Mindegy, inkabb nem idegesitem magam vele ujra meg ujra.
・Most ott tartunk, hogy Nimo baba 3. hetet kezdtuk most. : ) Csuda jofej kis srac! Most mar alszik azert rendesen, az eveszet az katasztrofa, ha tele raknam a cumisuveget addig enne amig van benne... Probalom a leirt merteket tartani, de egyszeruen mikor megeszik 100ml-t es utana eszi a kezet mindig az van bennem, hogy ehes maradt... A masik meg, hogy nem akarom tul etetni sem, szoval most kiserletezem. Ja, es a 3 orat meg mindig nem birja kivarni a ket eves kozott, 2 es fel a rekord, de akkor mar szinte visit. Joetvagyu, az biztos. : )
・Ma voltunk kint eloszor a teraszon, de csak 5 percet, azt hittem el is alszik, szerintem tetszett neki. Holnap kimegyek vele 10 percre, remelem hetvegen eljutunk a parkba is egy rovidebb setara. : )
・Jelenleg bagoly uzemmodba vagyunk, nappal alszunk, ejszaka pedig minden mas van, csak alvas nincs, remelem ez idovel majd megfordul.
・Egyebkent meg egesz jol belerazodtam, hamarabb is, mint gondoltam volna. Mondjuk, ha fozes, takaritas es mosas nem volna csak legalabb egy hetig eltudnam viselni, de valakinek ezt is meg kell csinalni, amugy meg lehetne rosszabb is, szoval inkabb nem sirok.
・Apa elvezi, mindenegyes percet, amit velunk van. Pedig oszinten, tartottam tole, hogy fogja birni a sok siros ejszakat meg a plusz feladatokat, de mintha igy elnenk mar honapok ota es mindennap meghallgatom, hogy milyen aranyos a baba, ketsegkivul igaza van, uber cuki! : )
・A nagyszulok elegedettek, sot! Mar most elkenyeztetik, pedig meg szinte semmit sem csinal. Mi lesz majd itt kesobb?! 
・Amugy, tudom elfogult vagyok, de olyan edes egy gyerek! Foleg mikor almaba vigyorog, nagyon cuki! : ))



Na, osszessegeben jo itthon. Meg igy is itt tudom a legjobban kipihenni magam, mint sem a korhazba. Mostantol azert neha irok majd, remelem egyre jobb formaba leszek es akkor nem leszek is elmaradva, mint most. : )

0 件のコメント :

コメントを投稿