2013年8月13日火曜日

A heten tortent, hogy...


...volt egy erdekes beszelgetes anyosommal. Nem nekem, ferjemnek. Valamelyik nap elment hozza, hogy megbeszeljuk mikor megyunk el vasarolni a babanak ezt-azt, mert mar szorit az ido, mi meg olyan nagyon kenyelmesek vagyunk...
Na, nem reszletezem teljes egeszeben, de a lenyeg, hogy ferjem hazajott es elmondta mire jutottak. Ferjem elso mondata az volt, hogy szivesebben menne az apjaval... Nekem mar ez tok gyanus volt, mert ilyet ritkan mond, sot. Majd annyit mondott, hogy neki ugy tunt, mintha o akarna donteni bizonyos dolgokban, szoval, ami neki tetszik azt megveszi vagy epp amit o szuksegesnek vel (tok mindegy, hogy a mi gyerekunk...). En erre eloszor semmit nem szoltam, majd ferjem a csend kozepette azt mondta, jobb ha inkabb ketten megyunk. Milyen igaz.
A szepseghibaja az egesznek, hogy en azert "akartam", hogy jojjon anyosom, hogy ne erezze, hogy "kizarjuk" barmibol is. De mondjuk igy eleg erdekesen alakult a helyzet...
Tegnap, ujra ment hozzajuk ferjem, nem ezert, a horgasz cuccaert aztan ott maradt beszelgetni mert otthon volt az apja is. Majd jon haza es ezzel fogad "Anya azt mondta, hogy menjunk mi ketten, vegyuk meg, amit jonak latunk es majd o kifizeti." Anyosom magatol bevallodta a ferjemnek, hogy azert nem akar jonni mert tudja, hogy ha eljon akkor megveszi, ami neki tetszik, de az nem a mi dontesunk es hat meg is csak mi vagyunk/leszunk a szulok." 
Komolyan mondom nem tudom hova tenni neha... Kedves, aranyos, de neha nekem nagyon furcsa es random.
Ja, leszogezem, nem mi kertuk, hogy vasaroljon be nekunk! O magatol ajanlotta fel meg mikor megtudta, hogy jon a masodik unoka. Ugyanis az elsonek is mindent O vett meg, gondolom akkor mar mindegyiknek. Ferjem meg elfogadta, ez amugy az o dolguk en nem szolok bele, en szuleimtol is kaptunk egy csomo mindent, pedig nem is kertuk. Csak a felreertesek elkerulese vegett irtam.

0 件のコメント :

コメントを投稿