2013年7月5日金曜日

Babarol


A heten egyik nap "sirtam" anyueknak is, meg mamaeknak is, hogy nem mozog annyit a baba, mint elotte. Jol el is kiabaltam. Azota ALLANDOAN es raadasul most mar tisztan latszik is, ha nezem a hasam. Kar volt izgulni. : )
Ma voltunk ultrahangon is. Nagyon edes! Vegre lattuk a cuki kis pofijat, nagyon aranyos. Persze en elfogult vagyok, az orvosnak meg valoszinuleg az osszes kis baba irto cuki. : )
Szoval igazabol semmi gond, tok jol vagyunk, makk egeszsegesen. Legalabb is eddig semmi problema nem merult fel. Babacska amugy 1200g, igy a hetedik honap elso hetere es igazan eleven. Ja igen, es most, hogy vegre lathattuk az edes kis pofikajat, aminek egyebkent az orvos is nagyon orult, latszott, ahogy jar a kis szaja, de az ultrahang alatt vegig, irto cuki volt! : ))
Miutan vegeztunk es mentunk konzultalni az orvossal, bar most nem volt mit, kivetelesen, kozolte, hogy majd lenne meg egy vervetel.... Hat nem azert mert annyira faj, de en rosszul vagyok tole, foleg, hogy elotte mindig megmutatjak mennyi az az annyi, amennyit levesznek, en meg mar a tu lattan is rosszul vagyok. Na, nem baj, gondoltam magamba, lesz ket hetem, hogy lelkiekben ujra felkeszuljek, mint az elsonel. Vagy megse. Kifele menet jon oda egyik kedves apolono, hogy mielott elmegyunk haza ne felejtsunk el beugrani vervetelre.... Jaj, mondom... Es itt meg az sincs, mint anno otthon, hogy legalabb 1 orat varnod kell (sose hittem volna, hogy ezt egyszer visszasirom..) mig sorra kerulsz, legalabb addig rahangolodtam volna, hat nem. Lementem leadtam a kis pakkot, majd mondja, hogy mehetek is, hat nagyon boldog voltam. Gondoltam, mint mindig a legjobb megoldas, ha oda se nezek, jol elfordultam, mire pont akkor szurtak bele a mellettem ulo neni kezebe a tut, ennyi erovel akar a sajatom is nezhettem volna, de mindegy. Szoval szornyu volt, gyorsan felneztem a plafonra, legalabb mondom azt nem latom ahogy folyik a ver, de mar akkor rosszul voltam, ugy hogy csodas reggelem volt... Ja es meg valami, en nem tudom, hogy lehet e vagy sem, de mivel itt minden alkalommal van vizelet leadas UH elott, igy en sose eszem, itt most a vervetelnel meg se kerdeztek, hogy ettem e?! Felteteleztem talan lehet, de mindenesetre pont mondtam Yoshironak, hogy milyen mazli, hogy sose eszem mikor jovunk. 
Hat ennyi ez kevesbe volt szep reggel, de babacska karpotolt, szoval kifele menet a korhazbol mar egesz jol voltam.

0 件のコメント :

コメントを投稿