2013年6月13日木曜日

Majdnem!

Ma talalkoztam egy nenivel (a japan nenik valahogy imadnak leszolitani es beszelgetni velem, nem tudom miert, de jopofak...) utkozbe valtottunk par szot, az elso kerdese (mint eddig mindenkinek, meg a postasoknak is), hogy ugye honnan jottem, de o betippelt egy orszagot, szinte sokkolt. : D Megkerdezte, hogy roman vagyok? Hat sose gondoltam volna, hogy erre a kerdesre egyszer elmosolyodok es meg orulni is fogok. : D Ugyan is egy ev alatt, o volt az egyetlen, aki a legkozelebb talalt! Eddig egyszer voltam brazil es minden mas esetben francia... : D Most csak kicsi valasztotta el a helyes valasztol, de azon nem lepodtem meg, hogy mikor megmondtam, honnan jottem az elso kerdese az volt, hogy "Aaahh, az hol van?" Hat igen, feltetelezem Romaniat se tudja hol van, max talalkozhatott romannal es onnan tudja, hogy van ilyen is. Mindenesetre akarmi is az igazsag, majdnem eltalalta! Eskuszom jol esett es vegre valaki nem franciazott le. : D

0 件のコメント :

コメントを投稿