2013年6月10日月曜日

Cimszavakban


・Megjott a jo ido. Pontosabban a meleg. Eddig egesz jol el voltam, most, hogy neha mar van 27 fok is, tisztara ki vagyok... Mi lesz itt meg juliusba es augusztusba? Elore felek tole....
・Visszajott a rosszullet. Gyakrabban van hanyingerem, mint a legelejen.... Az, hogy mennyit iszok, az meg mar csak reszlet kerdes, de allandoan innek, gondolom a meleg miatt, mindenesetre lassan tobbet iszok, mint amennyit eszem...
・Egy ideje unokahugom rajongasanak elek. Mostanaban nem surun jarok anyosomekhoz, Yoshiro csak akkor, ha motorozni megy, mert ugye ott a motor... Na, es ha veletlen arra megy es osszefut az occseekkel, a lanya elso kerdese, hogy en hol vagyok? A masodik, hogy miert nem mentem en is? Edes nagyon! Legkozelebb lemegyek en is, hatha osszefutunk. : ))
・Miota tornazom nem hizom (olyan sokat : D), csak azt a havi max 1 kilot, ami az orvos szerint teljesen termeszetes. Mondjuk enni se eszek annyit, szoval nem is lenne mitol, de mindenesetre a torna jokedvet csinal es meg egeszseges is, ugy hogy ameddig birom csinalom.
・Kidiszitettem a nappalit! : D Meg nincs teljesen kesz, de mar egesz meg vagyok vele elegedve. A szobat csak azert nem meg, mert varom, hogy megvegyuk a baba cuccokat, utana ott is neki allok majd, alig varom, imadok lakast rendezni, a baba szoba meg kulon elmeny lesz! : D
・A hetre van par dolog, amit beterveztem, remelem sikerul is mindent megcsinalni pentekig, mert allitolag jon egy taifun... Elore orulok neki, csak tudnam hova rakom az erkelyrol a rengeteg sok holmit?!
・Meg mindig egy hatalmas kerdojel a baba neve... Ereztem en, hogy nem lesz ez egyszeru menet, de most mar az utolso 3 honap fele kozeledunk, ugy hogy nem artana, ha lassan osszeszednenk magunkat...

0 件のコメント :

コメントを投稿