2013年5月17日金曜日

Kismama torna


Gondolkoztam rajta, hogy tudnam feldobni a napi mozgast, ami eddig seta volt... Ideig oraig jo, aztan hetekkel kesobb baromi unalmassa valik. Viszont eljarni meg nem akarok ilyen "rendes" kismama tornara, nem azert mert mozogni nem akarok, hanem mert fogalmam sincs, hogy hol van, ha messze amugy se tudnek elmenni, ha meg a korhazba akkor koszonom szepen, de eleg az ultrahangos vizsgalatok havonta, igy is nehezen merek arra gondolni mi lesz, ha majd szulni megyek es ott kell maradni, aludni, furodni, stb. A hideg is kiraz...
Szoval megoldaskepp, csak hogy megorizzem az egeszsegem, ne hizzak el, es ne legyen olyan egyhangu, talaltam a neten Rubint Rekas kismama tornat. Tegnap el is kezdtem es nagyon jo!!! Legfokepp azert mert itthon lehet csinalni, akkor es ugy amikor en szeretnem, masreszt pedig olyan izomlazat csinal egy nap alatt a fenekembe meg a labamba, hogy ma mar ereztem mikor reggel felkeltem... : DD Szoval hatasosonak nez ki, szoval kaloria egetesnek teljesen megfelel, megse mindennap csak setalok.
Ja, am tuti, hogy a mozgas endorfin termelo, mert olyan jo kedvem lett utana, hogy meg most masnap reggel is tart. Szoval azt hiszem a napi feloras kis tornat megtartom a baba szuletese utanra is, majd nyerek belole meg tobb jokedvet es sokkal tobb faradtsagot, de valamit valamiert! ; )

0 件のコメント :

コメントを投稿