2013年5月5日日曜日

Hetvegi seta


Ezt igazabol csak azert emlitem meg, mert olyan hangulatos volt. : ) Elmentunk tegnap Yoshiroval a parkba, setaltunk, korul neztunk, piknikeztunk stb. Meg tartott a fuji matsuri ugy hogy kicsit olyan majalis hangulata volt az egesznek, bar virag mar nem nagyon volt, de minden mas igen.
Ettunk lila akacos fagyit, amit azt hiszem mar multkor emlitettem, mikor Julcsiekkal voltunk. Aztan pedig a seta vegen volt vattacukros, nem is tudom megmondani mikor ettem utoljara... De olyan jo volt! : D Sokkal kisebb mint a magyar es csak feher volt. A bacsi pedig, aki arulta megprobalt meggyozni arrol, hogy nalunk otthon biztos nincs ilyen... De, van. Azt mar nem akartam tovabb feszegetni, hogy haromszor ekkora es sokkal tobb fele, szoval mindenesetre erosen probalt meggyozni, hogy en meg biztos nem ettem ilyet... Viccesek neha, de tenyleg. De mindent leszamitva szep kis szombat delutanunk volt. Nevetesben gazdag. : ))






0 件のコメント :

コメントを投稿