2013年5月5日日曜日

Fodrasznal


Olyan reg volt, hogy mar feledesbe is merult... De amugy igen, voltam fodrasznal, eloszor, de nem utoljara. Oszinten, nekem a fodrasz a mumus, mert az egyetlen dolog, amit szeretek magamon, az a hajam es ha elrontjak, akkor nem irom le milyen kedvem lesz....
Szoval elmentem mert mar muszaj volt. Ugyanoda, ahova Yoshiro is jar, ugyan ahhoz a szemelyhez is. Konkretan vert izzadtam amig vagta, hogy ugye nem rontja el? Hat mivel derekig ert mar a hajam, volt vele munkaja, de azt hiszem megerte. Ugyanis tok jol levagta, a vegeredmenynel konkretan felsohajtottam. De maximalisan meg voltam vele elegedve. Ugy hogy most mar tudom, ha kell vagni, akkor hova megyek. Ja es nagyon kedves volt, egesz jol elszorakoztatott, meg kerdezgetett, szoval jol eltarsalogtunk. Nincs panaszom ra, sot! : )

Ilyen lett. Mondjuk itt ossze van fogva, de a hossza az latszik. : )

0 件のコメント :

コメントを投稿