2013年4月30日火曜日

Jo lenne nem elfelejteni...

...hogy a blog arra van, hogy irjunk bele. : ) Nos, egy kicsit szetszort lettem es van par dolog, amit mindenkepp meg kene csinaljak, mielott bekattanok.... Mert ez most nagyon jokor tortent, igen.


1. Itt voltak Julcsiek kedden, elmentunk fuji-t nezni, magyarul lila akacot, nagyon szep volt, kulon emlitesre melto neha a japanok viselkedese, ugyanis tortent, hogy mi bekesen beszelgettunk es fenykepezkedtunk, mikor is egy "kedves" bacsi elkezdett minket fenykepezni... Eloszor meg annyira nem is volt zavaro, gondolvan, hogy kulfoldiek vagyunk, raadasul 3-an egyszerre videken, micsoda szenzacio. Szoval igy atsiklottunk a dolgon, hadd oruljon. Aztan annyira nem volt mar vicces, mikor jott utanunk es mindegy, hogy figyeltunk e vagy csak a hatunkat latta akkor is fenykepezett folyamatosan, sot volt, hogy igy konkretan bele az arcunkba.... Na, ez az a pont, amikor felmerul az emberbe, hogy egy kep meg ok, de mit csinal vajon 50 keppel? Foto albumot keszit belole es estenkent nezegeti, vagy mi? Mindenesetre adhatott volna nekunk is belole, ha mar rank szant egy memoria kartyat... Utana talalkoztunk meg ket hasonloan "bajos" bacsival, akik legalabb annyira udvariasak voltak, hogy megkerdeztek, hogy keszithetnek e egy kepet es az tenyleg egy darab volt. Szoval igy lesz Japanban, a hetkoznapi emberbol 3 perc alatt sztar. Kesz paparazzi itt mindenki....
Ezt leszamitva persze, jol telt a napunk, setaltunk, beszelgettunk, rohogtunk, ettunk fuji-s fagyit, aminek ibolya illata volt es mindenek felett jot szorakoztunk. : )


2. Ugy esett, hogy a penteki napot anyosommal toltottem leven, hogy nem volt semmi dolgom az nap es muszaj volt fejet szelloztetni. Szoval voltunk a zoldsegesbe, ahol most kivetelesen nem fenykepezkedni akartak velem, hanem beszelgetni, ez mar a sokadik random beszelgetesem, de ritkan szolnak zoldsegekrol, hat ez is eljott. Utana elmentunk a virag boltba, ahol szereztunk 2 szep piros muskatlit, meg meg valami mast, de a 3. virag uzlet utan ereztem, hogy lassan eleg lesz, mert kezdett fajni a derekam... Aztan voltunk ebedelni ramen-t nagyon finom volt, eloszor ettem ilyen fajtat, de tuti nem utoljara! Aztan hazajottem es annyira el is faradtam, hogy ki is doltem...

3. A koltozes es feledekenyseg kovetkezmenye egy mar nem hasznalt bankszamla, egy foiskolai kiiratkozas es egy adobevallas leadasa... Az utobbi a legrosszabb, nem, nem azert mert milliokat kerestem es elfelejtettem adozni, hanem mert valahol elveszett a bevallasi iv es ennek hianyaban nem tudom kitolteni... Szoval most innen szerezzek egyet valahogy, de meg jo, hogy jofej szuleim vannak es rokonaim es megprobalnak szerezni egyet, 20 nap alatt csak sikerul.... Na, szoval ennyi papir munka var meg ram, az elso ketto miatt nem kell annyira idegeskedjek mert nem hataridosek, csak ez. Mondjuk ez is epp eleg. 

4. Emlitettem mar, hogy imadom a csaladom? Nos, ez igy is van! Ketsegkivul. Csak a szervezesen lehetne meg mit finomitani... Ugyanis az meg mindig nem az igazi. Sot, mondhatni most kisebb kaosz lett egy egyebkent mar elintezett ugybol a nagy csalad es a sok segitokesz csaladtag eredmenye, nem baj. Az elet szep, meg akkor is, ha neha kicsit zavaros. ; )

5. Csipetke, akinek jovo honapba megtudjuk a nemet es akinek, ha lany lesz ugy nez ki a nevet is tudjuk. De errol majd meg kesobb, hisz meg ki tudja tenyleg lany lesz e? Viszont no a hasam, anyosom szerint mar latszik kicsit, szerintem pont ugy nezek ki, mint, aki meghizott, de hat ez van, es szerintem mozog is, most mar nem csak az orvos szerint, hanem szerintem is... Ugy varom a jovo honapot, mint a messiast. : )

6. Megosztanek egy szamomra edes esemenyt, kaptunk csomagot otthonrol volt benne minden csudi jo. Koztuk torma. Nem az erosebbik valtozata. Kedves ferjemnek annyira izlik, hogy neha ugy eszi, mint a joghurtot kanallal es joizuen. : D Edes, es tudja, hogy nem igy kene, de szerinte nagyon finom, hat mit mondjak ketsegkivul az, finom. : ))

0 件のコメント :

コメントを投稿