2013年4月18日木曜日

Az elmult par het osszegezve

Volt egyszer egy ilyen is...


・voltunk az orvosnal meg aprilis elejen ez mar 4. alkalom volt, makk egeszsegesek vagyunk, aggodalomra semmi ok. A kovetkezo majusi ultrahangnal megtudjuk fiu e vagy lany, en eskuszom ugy varom mar, mint a messiast. : )


・aztan volt egy husvet mar nagyon regen. Oszinten, ha tortent volna valami "izgalmas" azt mar megirtam volna, de semmi. Nem locsolkodtunk, nem festettunk tojast, es a nyullal se talalkoztunk. Annyira mondjuk nem is banom, bar elhataroztam, ha megszuletik a baba, akkor minden unnepet megtartunk, akar magyar, akar japan. Had oruljon, a gyerekeknek ez meg amugy is jo moka. : )

・megjott a tavasz! Igen, vegre. Nem mondom, hogy eddig nem ereztem, hogy kozeleg, de most vegre olyan szep ido van, sut a nap, meleg van, tele minden viraggal, es vegre elpakolhattam a kabatot a szekreny aljara. Volt mar sok seta, meg "sportolas". Igen, nem kismamahoz meltoan, a hetvegen tollasoztam egyet, baromira nem birtam megallni es iszonyat jol esett! Azert nem kell ketsegbeesni annyira veszettul se nem rohangaltam, se nem ugraltam. ; )

・elmentunk megegyszer sakura nezobe, mert ha mar setalni voltunk kossuk ossze a kellemest a hasznossal, ugy hogy iden annyi cseresznyeviragot lattam, mint meg eletembe soha, de szep volt nagyon, ketseg kivul! : )


・jaj, kapunk mamamektol csomagot! Amibe csupa-csupa klassz dolog van, nagymamam azt mondta belerakott egy kolbaszt, ezen eloszor nevettem, most mar csak abba remenykedem nem veszik ki belole, de el nem tudom mondani miota nem lattam mar egy jo kolbaszt, egy eve mar lassan, meg jon meg par hasznos finomsag, majkrem, milka csoki es tarsai. ; )

・utoljara pedig, anyuek felajanlottak, hogy kapunk toluk egy babakocsit, marmint nem mi, hanem a baba! Koszonjuk nekik megegyszer, a baba is biztos ertekelni fogja mert eleg hiper-supernek tunik. Ja, es boldog szulinapot hugomnak megegyszer! : )

0 件のコメント :

コメントを投稿