2013年3月19日火曜日

White Day♡


Valentin nap masodik felvonasa marcius 14. Elso valentin napunk, amit vegre egyutt toltottunk. Vartam is nagyon, kivancsi voltam milyen lesz kivetelesen egyutt "unnepelni" ezt a napot, bar oszinten, en ugy erzem mi mindennap nagyon szeretjuk egymast es figyelunk is egymasra, nem csak ezen az egy napon, de hat ha van ilyen nap, akkor hasznaljuk ki rendesen. : )
A februari elso felvonas tok jo volt. Olyan szep estet csaptunk ossze, hogy igazan jol sikerult! A masodik felvonas szinten nagyon szep lett volna, ha nekem nem kezdodnek el a rosszabbik napjaim... Ugyan is 14-en annyira rosszul voltam, hogy azt leirni nem tudom. Es azota is tart... Meg van nagyjabol 3-4 hetem ebbol az idoszakbol, de remelem, hogy gyorszan vege lesz mert kezdem eleg nehezen viselni... Na, szoval sajnos annyira szep nem volt, mint a februari, de kihoztuk meg igy is belole a legjobbat, persze a helyzettol fuggoen. : )
Szoval osszesegeben nagyon jo volt! Remeljuk a jovo evi is legalabb ennyire szep lesz, ha nem szebb! : )) Repes a lelkem az oromtol, hogy iden szinte minden unnepet egyutt toltunk es ez annyira jo erzes, a mindennapokrol mar nem is beszelve! ♡

♡ Koszonom! Nagyon nagyon! ♡

0 件のコメント :

コメントを投稿