2013年1月15日火曜日

Vannak meg megdobbento dolgok...


Es tenyleg. Minap mentunk Shizuoka-ra, setaltunk hegedu ora elott a kivilagitott utcakon. Megjegyeznem, ha elmulik karacsony, itt akkor se valtozik az utca kep. Minden ugyan olyan, na nem mintha nem lenne szep, csak hat, mar minek?! Ho sincs es van vagy 10-12 fok napkozben, egyaltalan meg csak teli hangulat sincs (mondjuk igy volt ez decemberben is...). Nem is erre akartam kiterni igazan, csak ez is nemileg erdekes volt. Szoval felfedezni veltem mig setaltunk, hogy sok gyerekes szulo, nagykabatba, csizmaba, sapka, sal, kesztyuben setalgat.... Ez idaig a normalis, de hogy szegeny gyerek, aki szerintem 1 eves korul lehet, de mindenesetre kicsi, mezitlab, sapka nelkul, meg van hogy a kabat is ki van cibzaroza, sot meg rovid nadragot hordjon telen... Lehet belolem, lesz egyszer rossz anya (bar nem szeretnem, ha igy lenne), de ez igy biztos, hogy normalis? Nem hiszem el, hogy nem fazik meg... Akarhogyis, nekem ez sokkolo volt, az otthoniakhoz kepest, ahol telen a gyerek fel van oltoztetve, mint egy eszkimo. De meg most is azt gondolom, ha nekem gyerekem lesz, inkabb feloltoztetem, legyen rajta inkabb tobb ruha, mint sem, hogy tudogyulladasa legyen vagy megfazzon.
A masik dolog, van eper!!! Januarba es nagy, szep, piros es persze baromi draga, de akkor is! Mi nem vettunk, mert tenyleg draga, de anyosom hozott valahonnan olcson es nekunk adta az egyik dobozt, orultunk neki nagyon! Olyannyira, hogy hazaertunk es meg is ettuk, ja, de hogy nem mindegy mivel?! Otthon max. cukorral ettem epret vagy magaba, de itt suritett tejjel eszik. Meghozza annyira, hogy a boltban, ahol kivannak rakva az eprek, elottuk a suritett tej is, nehogy elfelejtsd! : D Egyebkent megkostoltam, nem rossz. Nem mondom, hogy minden gyumolccsel megennem, de eperrel tenyleg nem rossz. Egyebkent, multkor ez ment a TV-be is, az egyik musorba, a TOKIO egyuttes egyik tagja mutatta, hogy o, hogy szokta enni, hat, ahogy elneztuk, egy doboz eper, egy suritett tej vagy ketto, amennyit rarakott mar nem tudnam megmondani, mindenesetre nem keveset. : D

Szoval igy lassan egy ev utan is ernek meg meglepetesek es meg mennyi fog. Peldaul a csaladban, a kirandulasok egyaltalan nem nevezhetoek "jol szervezettnek". Nem hinnem, hogy jo, ugy elindulni valahova, hogy igazabol nem tudjuk, hogy hova is megyunk?! Van mit meg fejleszteni. Kivancsi leszek majd a jovohetre, amikorra is anyosom szervezett egy "csaladi kirandulast". Azert remelem, hogy kicsit okosabbak leszunk, az elozonel.


0 件のコメント :

コメントを投稿