2013年1月15日火曜日

☆Devil Beside You☆

Megint es meg mindig nem utoljara. Kedvenc doramam, nem tudom hanyszor lattam mar, de akarhanyszor nezem, nem tudom megunni. Sot! Olyan hatassal van ram, hogy nem birom ki, hogy ne bogjem vegig... Annyira szep! Nem igazan szoktam doramakat nezni, kettot neztem meg eddig, de abbol mindkettot vagy otvenszer es ujra es ujra megfogom, mert annyira nagyon! Egyebkent errol mar irtam egy hosszabb bejegyzest a regi blogba ezert ide mar nem irok megegyet. De muszaj voltam megemliteni, mert most lattam megint 2 nap alatt megneztem, egyszeruen nem lehet abbahagyni! Edes, kedves, neha szomoru, de ugyanakkor neha mosolyrafakaszto es termeszetesen az orok kedvenc!♡

 
 

Ja, igen, Mike He, meg mindig a legjobb pasi a vilagon. Az igazi ideal! Es akkor ennek oromere holnap elkezdem a Huan Huan Ai-t is! Csak mert a jobol sosem eleg! ; )



0 件のコメント :

コメントを投稿