2012年10月25日木曜日

Hogy mi is volt a hetvegen...


....mar nem is emlekszem, de igy jar az, aki nem ir idobe blogot. Ami megmaradt es emlitesre erdemes, az mar nem tudom melyik nap es nem tudom pontosan mikor, de horgaszni mentunk Shimada, Kawanechou reszere, ahol mellesleg Yoshiro nagyszulei elnek, na hozzajuk pont nem mentunk, de a halas tavat meglatogattuk es kellemes delutant toltottunk el. Ugy volt, hogy horgaszunk mindketten, hat en megprobaltam... Nem sikerult, igy ugy dontottem inkabb macskazom egyet, a macska konkretan a labam mellett ult es igy ketten neztuk Yoshirot, ahogy horgaszik. Na most, en csak neztem, de a macskan latszott, hogy majd kieski a szeme, hogy lasson egy halat a bot vegen es bakker, mekkora "mazlija" volt... Yoshiro kifogott egy egesz meretes halat. A macska persze minden erejevel azon volt, hogy neki adja, de nem jott ossze. Vissza lett engedve a hal a toba, a macska meg tok megsertodve elment, de meg ketszer lattam, ahogy visszanezett, de ilyen felelmetes fejjel... Nem tudtunk mit hozzafuzni.
Hazafele meg, anyosomekhoz mentunk, en egyutt foztem anyosommal, ami tok jo volt, Yoshiro meg apjaval elment megsetaltatni Moko-t (anyosomek kutyaja). Utana ettunk, ittunk, eletembe eloszor soroztem aposommal (0.00% alkohol tartalmu sorrel, csak hogy meg ne artson), jatszottam Mokoval, beszelgettunk, kesobb csatlakozott hozzank Yoshiro occse is, ugy hogy vagy este 23:00-ig biztos nem ertunk haza, de nagyon jo kis nap volt! Mondjuk egyre gyakrabban van ilyen, ami tok jo. : ))

0 件のコメント :

コメントを投稿