2012年9月24日月曜日

Miert mindig hetvegen?!


Ohh, igen. Megjott az osz! Vegre. Mondtam volna ezt teljesen jokedvvel es vidaman, amig nem jott el a hetvege. Szerdatol kb. egesz jo ido volt, kicsi szellel, huvoskes, olyan kellemes, kirandulos-setalos, Orultem is neki am nagyon. Amig nem jott el a hetvege es lett volna lehetosegunk kicsit egyutt kimozdulni itthonrol... Ebbe az evbe mindig utoler bennunket a rossz ido es most kicsit sem tuloztam... Hetvegen majd hogy nem vegig felhos volt, pontosabban olyan, mintha le akarna szakadni az eg, ez vasarnapra meg id tortent ugy egyebkent. Szombaton mondjuk Yoshiro, motorozni ment, meg baratjahoz jatszani, ami szerintem neha rafer. : ) Vasarnap meg elakartunk menni megnezni a toroiseki-t (登呂遺跡) Shizuoka-n, de az eso elmosta a programot, helyette filmeztunk egy tucat filmet megneztunk, meg  videojatekoztunk (Dead or Alive - az en esetembe az elso, mindig en vesztettem, egyszer nem, de akkor is csak azert, mert Yoshiro kozben telefonalt..). Delutan elmentunk hegedu orara, kifele jovet kiprobaltuk az osszes kiallitott zongorat a boltba, setaltunk egy negyed orat a kornyeken miutan elallt az eso es nagyjabol ennyi volt a hetvegenk. Viszont a heten penteken is itthon lesz Yoshiro, aminek nagyon orulok! (^____^) Azt mondta, majd kitalal valamit a hetvegere, hozzateszem nekem nem nehez a kedvembe jarni. (^____^)

PS.: Kaptunk aposomektol ket "jegyet" egy ujonnan nyilt kinai etterembe itt a varosba. Megkerdeztem, de ertelmes valaszt nem kaptam, arra, hogy miert is nem mentek el ok ketten? Yoshiro azt mondta, O is kerdezte, de azt mondta, hogy nem mondott semmit az apja, anyja meg azt, hogy nincs ideje, mert mikor otthon van aposom, nincs otthon anyosom, es forditva... Mondjuk ez egy ideje mar igy megy. Normalis csaladlatogatast is nehezen lehet igy osszeegyeztetni neha, multkor se volt ott Yoshiro apja... Azert ez igy biztosan nem lehet konnyu, se kellemes...

0 件のコメント :

コメントを投稿