2012年8月30日木曜日

New blog


Nos, hogy miert is lett uj blog? Igazabol volt nehany problemam a freebloggal es mivel nem nagyon tudtam megoldani, gondoltam atkoltozok ide. Itt kicsit jobban tudom alakitani a blogot es azt hiszem nem lesz gondom a kepfeltoltessel sem, igy mostmar nem csak a sok szoveg lesz, hanem sok sok kep is. Legalabbis remelhetoleg. ; ) Persze most meg lesz mit megszokni itt is...
Mellesleg mielott barki le horcsogozi vagy tengerimalacozza, vagy egyeb cuki nevvel latja el a fentebb talalhato cuki allatokat, megjegyeznem, hogy azok vizidisznok! : D Minden felreertest elkerules vegett. Szerintem nagyon cukik! ^^
Ennyit a blog disign-rol.

Ja, igen. Koszonet Sunny chan-nak a nagyon szepen osszeszerkesztett blogert! ^^ Megegyszer nagyon koszonom! Idovel majd csak en is belejovok... ^^

Hat ennyi. Tudom, nagyon tartalmas lett az elso bejegyzes, de nincs mit tenni. A kezdes mindig valahogy, olyan nehezen megy. De majd a tobbi! ; )

PS.: http://hello-japan.freeblog.hu
A regi blog nem szunik meg, csak ide fogok irni mostantol.
Es csak, hogy ne legyen unalmas az elso bejegyzes sem...




4 件のコメント :

  1. Nagyon szívesen, bár én csak a hátteret és fejlécet csináltam meg, azóta látom már alakítottad te is a blogot!! ^^ Várom a bejegyzéseket a sok sok képpel együtt!!! *w*

    返信削除
  2. Igen, egy kicsit meg alakitottam rajta. Meg lehet, hogy ma is fogok egy picit, aztan eleri vegleges formajat. : D

    返信削除
  3. Hehe~ :D Viszont látom még betűtípust nem sikerült választanod!! XD

    返信削除
  4. Deee, mostmar igen. xD Kicsit sokaig tartott...

    返信削除