2016年12月6日火曜日

Ovi - 4


Hat eddig jol allunk, szinte minden heten 3 napbol 3-at bent vagyunk, vannak kivetelek, de tobbsegeben sikerul. Nimo elvezi nagyon, mondjuk azt hozza kell tenni, hogy eleg nagy a szabadsag, mert szabadteri jatek minden mennyisegben, lehet biciklizni, rollerezni, maszni, homokozni, labdazni stb., igazabol barmit csinalhatnak, amire csak lehetoseg van. Tok jo egyebkent, mert tenyleg latszik rajtuk a szabadsag erzet latni kellene milyen felhotlenek. Nimo egyebkent mindenkivel jol el van, legyen az kisfiu, kislany, ovoneni vagy barki. Multkor beallt focizni egy ovonohoz es ket kisfiuhoz. Amugy nekem szimpatikus, hogy az ovonok aktivak, fogocskaznak, bujocskaznak, homokoznak, ha odamegy egy gyerek es hivja jatszani, akkor mar szalad is. Szegenyek jol elfaradhatnak, de a gyerekek baromira elvezik, hogy lehet nyuzni az ovonenit. : )) A multkor 3 kislany rohant le a lepcson mikozben egy ovoneni kergette oket a kertbe, irto jopofak. En nem emlekszem, hogy nekunk lettek volna annak idejen ilyen aktiv es nyuzhato ovonenik... De ez tok jo! 
Egyebkent minden heten egyszer van piknikezes az ovi kertbe. Mindenkinek van kis pokroca, otthonrol vitt ebed es ovonenivel egyutt kint ebedelnek, ma pont akkor mentek ki, mikor mi jottunk mar el, aranyosak voltak. Vannak ovis allatok is, halak es nyulak, a gyerekek gondozzak oket, nagyon cukik, ma Nimo megetethette az egyiket, a kisfiu, aki hozta neki a kajat, megengedte, hogy berakja nekik, szerintem ez nagyon klassz dolog! Marmint az, hogy vannak allataik es megtanulnak gondoskodni roluk. : )
Eddig sok pozitiv tapasztalat van, en is maskepp allok hozza, foleg igy, hogy latom milyen jol erzik magukat ott a gyerekek. 
Remeljuk igy marad es kesobb is szeretni fogja/fogjuk!


3 件のコメント :

  1. Hm...így képzeltem el egy óvónőt 6 éve. De nem találkoztam ennyire aktívval. :/ Annak örülök, hogy ti igen! :)
    Popianyu

    返信削除
  2. Most egyenlore azt gondolom, hogy a sajat rossz tapasztalataim miatt aggodtam ennyire. En utaltam az ovodat es nem szepitette meg az ido. : ) Itt most teljesen masnak tunik az egesz, lehet 25 eves fejjel en is megszeretem!

    返信削除