2016年3月10日木曜日

Nonapi szosszenet

Az egy dolog, hogy NimoApa elfelejtette, de en is... A legviccesebb az egeszbe megis az, hogy egyik kedves baratnom Teo, kuldott egy uzenetet meg pedig azt, hogy "Happy birthday!" Eloszor nem ertettem, de megnyitni se volt akkor epp idom, erre egy masik ismerosom szinten kuldott egy uzenetet, ugyanezzel a szoveggel... Elso korben vegig futott az agyamon, hogy megbolondult a FB, mert miert kuldenek ilyen uzeneteket? Nem is most van a szulinapom... En meg nagy naivan lanyos zavaromba visszairtam, hogy edesek es aranyosak, de nekem nincs ma szulinapom... Erre Teo valasza, "Dehat ma nonap van!" Akkor esett le, hogy elfelejtettem, de meg mindig nem ertettem az egeszet... Aztan sikeresen megmagyarazta, hogy nonek bizony szuletni kell... 
Olyan hulyenek ereztem magam, csak en tudtam ugy, hogy ezt angolul is "Happy women's day"-nek mondjak?! Mindegy, jot rohogtunk legfokeppen magamon/rajtam, de legalabb ennyivel is vidamabban telt a napunk... : D

0 件のコメント :

コメントを投稿