2015年9月10日木曜日

Nyaralas!

Krhm, igen, itt az osz itt van ujra, a nyari beszamolo meg, hat... : )) Nem tudom miert, de mostanaban iszonyat faradt vagyok, osszecsapnak a fejem felett a hullamok teendok, sokszor az az erzesem, hogy semmire sincs idom, pedig, de, csak szerintem valahogy mindig rosszul osztom be... Mindegy.
Szoval voltunk nyaralni! Bizony am, nem is akarhol, egy olyan helyen, amirol mar sok jot hallottam es biztos is voltam benne, hogy csodaszep, de meg sose sikerult eljutnunk. Tavaly ugyan szoba kerult, de Nimo annyira pici volt, hogy nem lattuk ertelmet, iden viszont telitalalat volt! Shimoda-ra mentunk, ami az Izu felsziget legdelibb pontja, kb. 3 ora kocsikazas, de megerte! A latvany meses volt, a tenger meleg es gyonyoru, az ido szuper volt, volt minden napsutotte palmafak tengerpart, homok, minden mennyisegbe, ez pedig vizzel parositva egy masfel evesnek a mennyorszag! Ettunk finom fagyit, pancsoltunk, epitettunk homokvarat, futottunk a parton, nevettunk sokat, halasztunk algat es hasonlo jobbnal jobb dolgokban volt reszunk! Senki nem egett le, egyikunk se kapott napszurast, mondjuk a hullamokat meg mindig nem tudjuk rendesen beloni, egyszer-ketszer kijutott belole arcba is es mennyire latszik, hogy en vagyok a kakukktojas, se ferjemnek, se Nimonak semmi baja nem volt, bezzeg az en szemem ugy bevorosodott rogton... Ugyhogy a masodik-harmadik pofon hullam utan, ugy dontottem feladom, mert mar latni is alig lattam, mondjuk en voltam a popsibuksi, mert, ha a napfenyt nehezen viseli, a koszos, sos viz miert lenne jobb?! Na, de ezt leszamitva, ezt az aprocska figyelmetlenseget reszemrol, nagyon-nagyon jol telt a napunk! Megyunk legkozelebb is! ; ) Nimo hazafele majdnem vegig aludt, jol kifaradt szegeny, de elevezte, mi is es ez volt a lenyeg!♡














0 件のコメント :

コメントを投稿