2015年3月10日火曜日

Itt a tavasz, most mar biztos!

A nagy jo ido kovetkezteben valami furcsa okbol kifolyolag csokkent az idom vagy egyszeruen tul sokat vallaltam be egyszerre. Igazsag szerint kicsit hulla vagyok megjott a tavasz, a jo ido, a fel napot lent toltjuk Nimoval a parkba, a jatszoteren vagy barhol, ami szabadteri. Nem veletlen, mindketten nehezen viseljuk, ha be vagyunk zarva a lakasba es bar en szeretem a telet, esobe es hidegbe sokkal kevesbe vagyom ki a lakasbol, mint most a klassz 17 fokba... 
Raadasul most surusodott a program draga baratnom Zsofi, aki egyebkent most Koreaba tanul, ide latogat a nyaron, rogton utana kovetkezo honapba jon 4 nagyon baratom, meg anno egyutt jartunk a fosulira es azota is hihetetlen jo kapcsolatot apolunk, aztan meg a nyarra volt tervezve egy kozos "nyaralas" hatosban Csilla baratnommel, dupla csaladi nyaralas... : )) Es ugye mindezek elott meg haza megyunk es hiaba egy honap, annyi program lesz, hogy ez nem a pihenesrol fog szolni, en fel lettem mentve minden alol, a nagyszulok vallaltak az unokat egy-egy alkalomra, hogy en vegre szabadon "kibulizhassam" magam a baratnokkel, ami megvallom oszinten mar nagyon ram fer es nagyon boldog vagyok, hogy ujra talalkozhatom mindenkivel 3 ev utan es, hogy ennyire varnak haza, Ti vagytok a legjobbak csajok es koszonom!!!♡
Es meg ugye a hazaut elott kene keszulodni raadasul elotte duma maratonunk lesz Csilla baratnommel, mert apr. 12-en es 13-an naluk leszunk, mert ferjem dolgozik, igy aztan toluk megyunk majd Nimoval a repterre, ami nagyon kozel van es ez nekem mar megkonnyebbules es hatalmas orom!
Visszafele meg Csillaeknal zarunk, mert csutortokon jonnenk vissza es, ha ugye a lehetoseg meg van akkor jol ki is hasznaljuk, szoval csak hetvegen jovunk haza majd! 
En mindekozben keszulok a fotosvizsgara, tanulok a nyelvvizsgakra, mellette lett egy kis plusz munkam heti ket alkalommal, szoval most az is elvesz az idombol, de elvezem nem tudom, hogy mikor voltam ennyire betablazva utoljara, de akarmennyire is faraszto, teljesen oda es vissza vagyok, hogy erre is kepes vagyok! 
Mindekozben lassan keszulodni is kene a hazautra mert ugye mar csak 4 hetunk van.... Es meg a vinnivalok listaja sincs meg, bevasarlas eszembe se jutott meg, hugom szulinapi ajandekara otletem sincs (ami amugy apr. 16... ), Nimonak kulon lista kene, hogy mibol mit es mennyit, de jelen pillanatban total kaosz van a fejemben es nem tudom, hogy honap vegere jutunk e barmeddig is... 
Egyebkent mindenki jol van, mindenki makk egeszseges, vidam, boldog, eleven, kivetel en, en total faradt vagyok, az elmult 2 hetbe a napi alvasido eppen hogy eleri az 5 orat, neha meg azt se... : D
De jooooo es maradjon is minden ilyen csudaklassz!!!♡

0 件のコメント :

コメントを投稿