2014年10月21日火曜日

Majdnem csupa jo...


Egesz jo hetunk volt! Az ido csodaszep volt es meg most is az, megyunk is delutan jatszoterezni majd! Nagyjabol kesz a karacsonyi "lista" egyik resze, igazabol nem lista, csak felirtam miket kell beszerezni, ami nincs itthon, iden a nagymamak es nagypapak sajatkeszitesu ajandekot kapnak es szerintem irto jopofa lesz! ; ) Kicsit szemelyre szolo is, cuki is es sok szeretettel keszitett! Szoval hetvegen beszerzem hozza azt a par aprosagot es neki allunk, mert igaz meg csak oktober, de mire kuldesre kerulnek es mire hazaer, hat, oruljek, ha idoben megerkezik... Aztan sikerult helyrepofozni a lakast a rendetlensegbol, mult heten ki tudja miert, de nem voltam a toppon, szoval nem sok jelentoseget tulajdonitottam a szanaszet hevero jatekoknak, de most minden a helyen van, persze mig fel nem kel az igazak almat alvo edes kis cukorborso... : ))
Kaptunk csomagot Anyuektol! Csudi jo dolgok voltak benne! Mint pl. kalocsai mintas fakanal es fozokesztyu, nagyon klassz! Bar sajnalom hasznalni, ugyhogy majd felrakom disznek a konyhaba. : ) Kaptunk edesseget (jo, hogy most fogadtam meg, hogy nem eszem annyi csokit...) es Nimonak is megerkezett az utoszulinapi ajandeka, kicsit sincs elkenyeztetve, kesobb meg majd fogjuk a fejunket, ha ugy jarunk, mint a Harry Potterbe.... Uhh, remelem erre nem kerul sor...
Ohh es neki alltam vegre ujra mozogni, marmint mozogni mozogtam en eddig is, de ugy tornazni igazan most kezdek visszaallni, Rubint Reka csodat tesz (nem reklam, de nekem tenyleg bevalt!), a kedvem is jobb, a kilok is gyorsabban mennek es fitten tart a gyerek mellett, ami valljuk be most kell is igazan! : ) Ugyhogy nagyon szuper minden! Kivancsi leszek a hetvegere, hogy alakul, mennenk a dednagypapaekhoz, remeljuk osszejon...
Ja igen, es hogy csak majdnem csupa jo dolog volt ezen a heten, ma oltasra megyunk... Amit egyebkent tegnap ijedten vettem tudomasul, ugyanis mikor raneztem a naptarra, hirtelen sokkot kaptam, hogy elfelejtettem es nem is mentunk, majd rajottem, hogy ma kell.... Pff, az agyam nincs formaba, arra meg kell szerezzek egy jobb konyvet azt hiszem, na, de, 15:00-re elszaguldunk az oltasra es utana hazafele kiterot teszunk a jatszoterre, hogy Nimo se erezze, hogy ma "csak" rossz dolog tortenik vele, lehet kap valami kulonleges uzsit is, ha enni kivan majd... A gyerek lelkere vigyazni kell. : ))

0 件のコメント :

コメントを投稿