2014年9月30日火曜日

Dobbenet...

Gondoltam egy par nappal ezelott, hogy leszoktatom Nimot a cumisuvegrol, amugy is le kene lassan, de mivel par nap es vege a tapszernek, igy mar abszolut nem latom ertelmet, hogy meg mindig cumisuveget hasznaljunk. Tegnapelott vettem egy cuki micimackos bogret neki, gondoltam proba szerencse vagjunk bele. Aznap nem ivott tul sokat azt hiszem, mert vagy nem kellett neki poharbol, mert folyton ellokte a kezem vagy pedig a fele melle ment... Jo, hat mit vartam volna, igy elso probalkozasra?! Tegnap megint poharbol adtam neki, es delutanra annyira belejott, hogy szinte semmi se folyt melle, ma reggel is ivott mar belole, es most se csurgott melle csak par csepp. En sose gondoltam volna, hogy ez ilyen konnyen megy... Vajon a pelusrol valo leszokas is ilyen egyszeru lesz? : D

0 件のコメント :

コメントを投稿