2014年8月5日火曜日

Orokke♡

Gyerekkorom kedvenc meseje. Sose lattam szebbet, pedig lattam mar par meset az eletem folyaman. Az osszes valtozatat megneztem, a hires Walt Disney-tol egeszen a kevesbe hires valtozatokig, mindegyik mas volt, mindegyik tortenete egy kicsit kulonbozott, rajz teren is megmutatkozott a kulonbseg, ennek ellenere semmi nem ment a rovasara, akarmelyiket is neztem ugyanaz az erzes fogott el, az a semmihez sem foghato, amit semelyik masik mesenel nem ereztem, olyan magaval ragado, amikor meg pislogni se tudok nehogy lemaradjak valamirol, leirhatatlan. Most pedig kedvenc mesem mar film formajaban is megtekintheto. Teljesen biztos voltam benne, hogy nem okozhat csalodast es nem is okozott, ugyanugy neztem vegig, mint kb. 10 evvel ezelott a rajzfilmet. Meg mindig gyonyoru, csodaszep, meg mindig tanulsagos, meg mindig konnyeket fakasztos ugyanakkor megmosolyogtato, meg mindig megunhatatlan, meg mindig szemet es szivet gyonyorkodteto, az orok kedvenc sok-sok ev utan is es orokre!♡La Belle et La bete (Szepseg es a Szornyeteg)♡













0 件のコメント :

コメントを投稿