2014年6月2日月曜日

Nehany hetvegi esemeny


・Voltunk bevasarolni a hetre, ez nem ujdonsag, altalaban minden heten van fozve. : ) A dolog erdekessege, hogy Nimo ujabban rendetlenkedik, ami onmagaban nem lenne baj, ha mondjuk nem szedegetne le a polcokrol a dolgokat es dobalna szet mindenfele... Meg mondjuk annak is orulnek, ha nem nyalogatna folyton a bolti bevasarlo kocsit, bele se merek gondolni, hany ember fogdosta ossze es hany gyerek csinalta ugyan ezt azzal a kocsival... Dehat probalkozzak csak, ram nevet es ujra megnyalja, szerintem tudja, hogy idegesit vele. : D
・Aztan voltunk a nagymamaeknal, igazabol tokre nem volt betervezve, csak Apa akart elhozni valami tisztitoszert a babakocsira. Na, ebbol az lett, hogy ott ragadtunk egy masfel orara. Nagymama most megtapasztalta, hogy Nimo milyen "rossz" lett, szetszedte a fel lakast, kiszedegette a papirzsepiket, szetszaggatott egy ujsagot es kiboritotta az almalevet is... Mondjuk ez nem volt tul nagy ujdonsag neki szerintem, mert neki 3 fia volt, szoval szerintem ez mar szinte termeszetes neki, en viszont neha meg mindig fogom a fejem.... : )
・Voltunk setalni szombaton a nagy parkba. Nimo azon kivul, hogy nagyon eleven, most mar egyre hangosabb is. Szoszerint kiabal, mondjuk ez csak azert nem zavar, mert jokedvebe teszi azt, bar neha meglepoen hangos tud lenni...
・Tegnap voltunk kirandulni nem tudom elmondani mennyire nagyon jo volt! Volt nagy seta, piknik, lattunk sok gyonyoruseget, csinaltunk egy csomo kepet is. Nimo meg imadta! Nem gondoltam volna, de jatszott, evett, aludt, semmi gond nem volt! Pedig egesznapos program volt. De nagyon, nagyon jo volt! : ) Meg sok ilyet!
・Ja, az etterem meg mindig jatszoter... Ugralas van, meg fetrenges es visitas, pedig egyszer-ketszer mar ugy tunt egesz jol letudja foglalni magat, de ugy latszik csak most jon a neheze. Na, mondjuk olyan surun nem jarunk....
・Szereztunk egy kis szint tegnap a napon, aminek eloszor nem orultem, most meg ugy vagyok vele, hogy ez van. Egyebkent szerintem csak megsutott a nap es nem leegtunk, mert nem faj, tavaly mikor leegtunk mar este szenvedes volt.... Szoval meg volt az idei elso napfurdo is. Nimonak csak a karja lett rozsaszin, most mar nem is latszik neki.
Hat ilyen volt ez a hetvegenk. : )

0 件のコメント :

コメントを投稿