2014年3月27日木曜日

Tavaszi szel...


Viccen kivul, idaig majdnem mindennap szel volt, tulzas nelkul. Sutott a nap ugyan, de a nagy szelbe ezt valahogy sehogy se tudtam elvezni. Most eljutottunk arra a pontra, mikor nincs szel, helyette kod van es eso... Egyre jobb. Tiszta oszi hangulatom volt tegnap is. Ma megneztem az idojaraselorejelzest, ami a kovetkezo hetre van, megtorni latszik a jeg. Minimum 18 fok, de inkabb tobb es bar esot ir, de semmi kodot es szelet. Vegre! Azt hiszem nekem iden mostantol kezdodik az igazi tavasz. Ma mikor elhuztam a fuggonyt, sutott a nap, olyan jo erosen, mikor kinyitottam az ablakot, akkor pedig ereztem, a jo tavaszi meleget, s a mellettunk levo park tiszta zold, nyilnak a viragok.
Mikozbe elveztem ezt a szep idot, kint az erkelyen azon gondolkodtam, hogy vajon majusba mar otthon is ilyen jo ido lesz e? Bar feltetelezem lesz. Anya a multkor mondta, hogy napkozbe mar most is egesz szep ido van. Ez azert megnyugtato. Elpakolnam mar a teli holmikat, de mostmar ugy erzem sor kerulhet erre is. Jut eszembe, rendet kene rakjak a szekrenybe is... Es jovoheten aprilis, ami a szep tavaszon kivul hoz magaval egy husvetot, Nimrod napot, hugom szulinapjat, tavaszi nagy takaritast es keszulodest a hazautra... Ohh, hat nem fogunk unatkozni ugy erzem. : )

0 件のコメント :

コメントを投稿