2014年3月31日月曜日

Reggeli

Sose volt meg olyan, mint ma, hogy koran reggel kipihenten keljek fel... Mindig aludnek meg, amit persze nem lehet, ha meg lehetne mar nincs kedvem hozza, meg mar almos se vagyok addigra. Mondjuk olyan se volt meg, hogy Nimrod olyan joizuen aludjon reggel, hogy az ajtot resnyire nyitva halljam, ahogy szuszog. Mondjuk tegnap este a kilenc orai alvasbol semmi nem lett es fel tizenegyig vidaman gurult jobbra, balra az agyban, ennek fenyeben, nem csodalom, hogy almos... Unalmas lenne, ha mindennap a megszokott napirend szerint alakulna, szoval lehet jobb is igy neha. Viszont en meg ma azzal a gondolattal keltem, hogy amerikai palacsintat sutok reggelire. Ez azert fura, mert anno regen a turos taskan es a kakaos csigan kivul semmilyen edes dolgot nem birtam megenni koran reggel. Most se egyebkent, sot, neha kimondottan emelygek, ha Apa pl. elottem eszik vajas-lekvaros vagy mezes piritost reggelire... Aztan ra kell jojjek, hogy bar egyaltalan nem surun, kb. evente ketszer, de en is megkivanom az edeset reggel, na az egyik ilyen ma jott el... Pedig eskuszom meg ehes se voltam, hogy ilyenekrol almodjak vagy nem is tudom. Na, mindegy, ez is azt bizonyitja, hogy mai nap sem lesz a szokasos. Bar semmit nem terveztunk, aztan meg lehet pont ezert... Hat akkor, sussunk palacsintat! Most kenyelmesen mig Nimo alszik... : )

2 件のコメント :

  1. Gusztusos a palacsinta!:-) Remélem szép napotok van!!!

    返信削除
  2. Haha, koszi! : ) Bar a kep nem sajat, de az enyem is fincsi volt (biztos ez is az : ))! Az volt!!! Remelem a Tietek is!

    返信削除