2014年3月26日水曜日

Ez is-az is


Meg, jo hogy tegnap annyit sirtam reggel az idohiany miatt, utana nap vegere jottem ra, hogy basszus volt idom mindenre?! Nem baj, vegre mar! Most mar csak maradjon is igy. Amugy most mar azert nagyjabol be tudom osztani az idomet, a tokeletestol meg messze van, de alakulgat. Jo lesz ez!
Tegnap rajottem, hogy tudok szepen is fozni, ha van idom hozza, persze. Nem vagyok egy szakacs, de azert rosszat se szoktam csinalni vagy legalabbis meg nem hallottam senkitol, aztan ki tudja. : ) Na, de tegnap eletem egyik legjobbjat foztem es meg csunya se lett. Egyszer segitettem be etterembe, mikor baratnom magyaros estet tartott, hat, akkor megfogattam, barmennyire is szeretek fozni, sutni, nem dolgoznek etterembe... A multkor amugy talaltam egy cuki sutit gyerekeknek es bar Nimo meg nem ehet, de gondoltam, ha sogornomek jonnek a kislannyal megcsinalom, mini sundisznok, nagyon edesek, lehet sajnalnam is megenni oket...
Tegnap Nimo Bogyo es Babocat nezett a laptoprol teljes kenyelemben. Milyen jo egyeseknek. : ) Ugy birom, olyan kis aranyos! Es bar szerintem egy igazi kisfiu, masok szamara ez nem mindig van igy... A minap is, ket idos neni is belenezett a babakocsiba (aminel mar csak azt utalom jobban, ha ismeretlenek hozzanyulnak...) majd kozoltek, hogy "Milyen edes egy kislany!". Hmm, hat ilyenkor azert kicsit elgondolok ezen-azon... Na, mindegy. Jo, mondjuk, a szempillait minden lany megirigyelne, de akkor is. : )
Ohh, ma csigakeresos idonk van! Eso utan, kicsit vizesen, de olyan jo illat van odakint! Osszel majd mar mehetunk mi is mindenfele, hogy fogja majd elvezni, en mondjuk lehet jobban varom, mint O. De olyan jo lesz mikor mehetunk kirandulni, jatszoterre stb. Na, majd ez az ido is eljon, most inkabb azon gondolkodom igy kozeledven a maszashoz, hogyan kene korbebarikadozzam az uvegasztalt a nappaliba... Nem, nem az asztalt feltem, hanem a gyerek fejet es ahogy korbe neztem ez a legveszelyesebb targyunk a lakasba. Marmint, ami a gyerek kozelebe kerulhet. Na, nem baj, majd kiokoskodom erre is valamit, fo a biztonsag. : )

0 件のコメント :

コメントを投稿