2013年11月21日木曜日

Novemberi aprosagok

Meg mindig ugyan annyi idom van, mint eddig vagyis szinte semennyi. Szoval egy darabig sajnos nem fognak surusodni a blogbejegyzesek, pedig, hat nap, mint nap tortenik valami, amirol erdemes lenne irni... Na, majd eljon az az ido is. : )
Addig is:
・Nem erzem mar se a kezeim, se a derekam, de most mar a hasam is faj... Ezt meg azt mondom tul is elnem, de draga kicsi fiunk most van abban az idoszakban, hogy csak ugy jo, ha fogjuk, visszuk, olelgetjuk stb. En is elvezem mert tunderbogar, de jelen fizikai helyzetbe, eleg faraszto es megterhelo...
・Apa lementette az osszes kepunket es utana letorolte a geprol, hogy legyen hely rajta, szoval most lehet ritkulni fognak a kep feltoltesek, de majd azert megoldom ezt is.
・Nimo baba nem alszik, mar megint... Vagyis nagyon keveset, kb. 2x fel orat napkozbe, ami alatt en semmit sem tudok csinalni, de azt sem hiszem, hogy ez neki eleg es ugye talan ez okbol kifolyolag esetre olyan hisztik vannak, hogy a szomszed szerintem mar fuldugoval alszik...
・Kesz vagyok a karacsonyi keszulodes felevel... Es meg van egy honapom, ebbol egy dolgot meg a heten el kell inteznem, hogy idobe legyek vele, a tobbire meg van egy kis idom.
・Viragoznak a muskatlik az erkelyen... De hogy hogy?! Mar arra sincs idom, hogy meglocsoljam oket es meg is szepek. Szeretem a muskatlit! : )
・Terhessegem eleje ota tegnap megittam az elso kavemat. Milyen isteni erzes volt, pedig nem, nem vagyok fuggo, de nagyon szeretem.
・Apa cegenel van "ceges ujsag" es van benne mindenfele csuda jo (gondolom, meg csak egyszer hozta haza es nem nagyon volt idom vegig olvasni... : ) ) tobbek kozott baba fotok, legutobb pont munkatarsanak masodik gyerekerol, aki most juliusba szuletett, ugy nez ki most jovunk mi, mert a csoport vezeto kert tole egy kepet a mi babankrol is, kivancsi leszek. : )
・Nem szalad a haz vegre. Ugy kitakaritottam, hogy csak na. Miota itthon vagyunk ez nem igazan tortent meg vagy igen, de az inkabb arrebb rakasnak mondhato, mint sem takaritasnak. De most sikerult!
・Ja, anyosom felhivott, hogy nem e lenne jo, ha tapszert valtanank (miutan Nimo babanak nincs szeklete mindennap...)? Nos, az otlet jo lenne, ha ugy mukodnenek a dolgok itt, mint otthon. Ugyanis itt mindenki bemegy a boltba es a szamara legjobbnak minosulo tapszert megveszi. Pont ezert minden tapszer tulajdonkeppen ugyanazt tartalmazza, igy hiaba valtanek max. az ara lenne mas. Az igazan hasfajos babaknak az orvos ad tapszert, ami teljesen mas allitolag. Szoval ezt az otletet elvetettuk. De az orvos egyebkent azt mondta a multkor, hogy, ha 3 napig sem kakilna, akkor se kell ketsegbe esni es hogy nincs ertelme tapszert valtani se, en ezek fenyeben tok nyugodtan jottem el a korhazbol. Anyosom, aki egyebkent eljott velem, ugy latszik vagy nem hallotta az orvost vagy nem akarta. : D
・Voltunk nagy setan is. Elveztuk mindannyian. Lehet, hogy elmegyunk a hetvegen is.
・Nem voltam soha egy kapkodos ember, jo, tul lassu se. Mindig mindent idoben megtudtam csinalni. Most olyan vagyok, mint egy mergezett eger, ahogy befejezek valamit mar kezdek is valami masba es persze mindig ugy tunik, hogy sose lesz vege a tennivaloknak, ami igy is van.
・Fogytam 4 kg-ot egy honap alatt, hmm, jobban megy, mint mikor fogyokuraztam, akkor persze egy honap alatt fel kilot is nehezen dobtam le. Na, azert 2 het mulva visszaterek Rubint Rekahoz, artani nem arthatok vele, meg egy 5 kg-t, ha ledobok egesz elegedett leszek magammal.

0 件のコメント :

コメントを投稿