2013年10月1日火曜日

Hetvegi aprosagok


・Szombaton arra keltem fel, hogy ennek valami sutit, valami fahejasat, mivel Apa meg aludt gondoltam sutok valamit. Sutottem is, nem lett eletem fomuve, de finom lett es reggelire pont jo.

・Voltunk setalni. Ez nem ujdonsag, szinte mindig megyunk, ha nem esik az eso vagy fuj el a taifun. Az ujdonsag benne, hogy lepcsoztem, nem is keveset, amit ugye eddig a 9 honap alatt nem csinaltam... A legmegdobbentobb az volt, hogy meg jol is esett.


・Anyosom most nem dolgozik, viszont nagytakarit otthon. Vasarnap voltunk naluk, hogy Apa rendet rakjon a regi holmijai kozott, ami egyebkent az altalanos iskolatol egeszen mostanaig felgyulemlett az emeleten (es nem mellesleg 3-an testverek...). Amig ok pakolasztak en elvezhettem unokahugom tarsasagat, aki egyebkent baromi cuki es pont meg volt fazva... Amitol en baromira feltem, de meg nem erzem, hogy elkaptam volna...
・A hetvegen megvettuk az idei elso gesztenyet. Az iden valami gesztenye szenvedelybe elek, mert minden finom szamomra, ami gesztenyes. Ez is finom volt, bar ettem edesebbet is, de meg igy se volt rossz.
・Tegnap sikerult nevet adni a csibefasirtnak. Van vegre neve! Alig akartam elhinni, de meg is. : ) Mondjuk jobb kesobb, mint soha. De meg epp idobe vagyunk/voltunk.
・Anyosom volt valahol es kapott egy csomagot. Amibe volt kaves bogre, meg 2-3 fele kave es 3 db kupon a kavezoba es nekunk adta.... Ezt egyebkent kicsit ovonalulinak ereztem, es raadasul utana megkinalt kaveval, amit akkor csinalt... Apa persze nevetett, de megigerte, hogy nem fog elottem kavet fozni, de mindegy azt a par napot mar kibirom, mindenestre, azt mondta, ha meg lesz a baba, az elso dolga lesz, hogy hoz nekem kavet. Alig varom, komolyan! A babat persze sokkal jobban, de sajnos, a kave fuggosegem nem mulik...

UI.: Meg ketto az egyben vagyunk. : ) Holnap "lenne" a nagy nap, aztan persze, meglatjuk, hogy csibefasirt mikor akar kibujni, de mindenesetre mi mar nagyon varjuk. Apa is egesznap varja a telefont en meg a fajasokat, de meg sehol semmi... Remeljuk most mar hamarosan, pontosabban ezen a heten tortenik valami. : )

0 件のコメント :

コメントを投稿