2013年8月23日金曜日

Sokadik babanezobe


Ma voltunk UH-n megint, mert csusztunk egy hetet, amit nem tudom, hogy csinaltunk... Azt hittem egyebkent, hogy innentol hetente kell majd jarjunk, de az orvos azt mondta, hogy semmi problema nincs egeszsegesebbek se lehetnenk mar ennel igy nem keri, hogy a nagy melegbe minden heten bemenjek, ugy hogy megtartjuk a ket hetre valo jo szokasunkat.
A baba jol van, nagyon is! Ma eloszor volt, hogy annyira ment a pocak buli, hogy en hajnalba egyaltalan nem tudtam mar aludni, elkepeszto mit levagott, mar kezdtem felni, hogy itt gondol egyet nekem aztan "kiugrik"... Ugy hogy hajnali fel 4-tol csak ugy fekudtem azt se mindig mert ugy kapalodzott, hogy hihetetlen kenyelmetlen volt mindenhogy. Mire a korhazba ertunk szerintem baromira kitombolhatta magat, mert UH kozbe akkorat asitott, hogy meg az orvos is nevetett... : D Hazafele bekesseg volt, ugy hogy jol kifarasztotta magat. : )
2527g, de most kivetelesen azt mondta az orvos, hogy nem allitja, hogy tenyleg ennyi, hanem, hogy inkabb e korul van. Ezt azert nehez elhinni mert a multkor, az az egy hettel ezelott 2027g-t mert, vagyis az utobbi idoben nagyjabol 2 hetente hizott 300g-t, most egy het alatt 500g-t?! Arrol nem beszelve, hogy en a merleg szerint, amit bent ok mernek, szoval csalni nem tudnek, 1 het alatt csak 100g-t hiztam.... Eleg irrealisnak tunik, hogy egyetlen het alatt igy megszedje magat, de hat most mar tuti nem felek, hogy tul kicsinek szuletik. : D
Ja, az orvos meregette, majd kozolte, hogy hatalmas feje van... En itt kicsit megremultem, de azt mondta, hogy tulajdonkeppen semmi gond, a teste valoszinuleg teljesen normalis sulyu lesz csak picit nagy lesz a feje es lehet ezert tunik soknak most a sulya hirtelen... Hat akkor tipikus azsiai kis baba lesz, nem emlekeszem, hogy nalunk a csaladba barki atlagosnal nagyobb fejjel szuletett volna. : D Nem baj edesek egyebkent itt a kisbabak, csak tenyleg picit nagy fejuk van, nem baj cuki lesz! Csak tudjon majd kibujni akkora buksival....

PS.: Tegnap visszahivtak a nagykovetsegrol, hogy "jajnagyonsajnaljakesnagyonbocsanatde..." szoval ott maradtak a papirok, de hogy ne aggodjunk, mert mar csinaljak is es oktober korul kesz lesznek es kikuldik. Hurra! Igy tobb, mint egy ev utan...

0 件のコメント :

コメントを投稿