2013年7月23日火曜日

Tuzijatek


Vagy nekunk otthon csillagszoro. : D Lattam mar ilyet, de sose probaltam meg ki (marmint nem a csillagszorora gondoltam xD), hat most eljott az ido. A hetvegen elmentunk Yoshiroval, beszereztunk egy kisebb szatyornyi "mini tuzijatekot" es elvonultunk a tengerhez. Jol elszorakoztunk vele vagy ket oran keresztul, de nekem tetszett, egesz szorakoztato.
Am. hihetetlen nagy kiszerelesbe is lehet kapni, mar-mar azt lehet mondani kisebb zsaknyit egyszerre es nem tul dragan, viszont pillanatok alatt elfogy, ha tobben vannak es belefeledkeznek. : D
Volt benne mindenfele fajta es minden szinu... De tisztara olyan, mint nalunk karacsonykor a csillagszoro, gondolkozom rajta hazaviszek egy kisebb szettet karacsonyra, hugomek is lehet jol el lennenek vele. : D
Mindenesetre nekem tenyleg bejon, bar nemelyik baromi budos, de tok jo! Szerintem mi sose fogunk felnoni igazan, de a gyerekunknek legalabb nem kell sokaig konyorgoni majd, hogy erre-arra ravegyen minket. : D





0 件のコメント :

コメントを投稿