2012年10月17日水曜日

Hamamatsu


Hat eljott ez a nap is. Nem tudnam megmondani, hogy mar miota sirok Yoshironak, hogy ugy visszamennek kicsit Hamamatsu-ba (vegtere is eleg sok emlek fuzodik hozza.. : ) ). A hetvegen sikerult is! Tul sok helyen nem voltunk, pontosabban egy helyen, a Hamamatsujou-nal (浜松城). Nagyon szeretem azt a helyet, szep, bekes, es hatalmas, gyonyoru park veszi korul a varat. Szoval jo nagyot setaltunk. Eleg nosztalgikus volt, emlekszem anno Julcsival voltam itt, akkor is ugyanilyen szep volt, hanem szebb. ; )
Egsznapos programnak szantam, mert tobb szep hely is van Hamamatsu-n, csak ugye mi sose tudunk elindulni idobe... Mindegy vegeredmenybe egy jo kis delutant toltottunk itt. 


 
 
 
 
 
 
 
Hazafele beugrottunk meg egy horgasz boltba, csak korulnezni, de kozben megbeszeltuk, hogy a heten el kene menni horgaszni. Jelzem ez nem rajtam mulik, en amugy is mindig csak szemlelo vagyok. : ) Ja, igen, hazafele. Yoshiro mondja, hogy beugrunk szuleihez, mert el akar hozni valamit, na most a mi beugrunk a szuleihez, amugy se csak beugrunk, de most ugy beugrottunk, hogy 3 oran at biztos ott is voltunk, kozbe megjott az occse is, igy kisebb csaladi keretek kozott, beszelgettunk, nassoltunk, tv-ztunk stb. Jol, de foleg kellemesen eltelt az ido. : )






0 件のコメント :

コメントを投稿